+
0
dalších
Dino - Dětská hra Mickey a kamarádi na výletě
CÍL HRY Cílem hry je jako první přes všechny překážky dorazit na
vrcholek hory k cílovému praporku. PŘÍPRAVA HRY Před první hrou opatrně
vyloupejte že Více informací
vrcholek hory k cílovému praporku. PŘÍPRAVA HRY Před první hrou opatrně
vyloupejte že Více informací
Není skladem
Výrobce:
Dino
Kód produktu:
5132-623897 Popis produktu
CÍL HRY Cílem hry je jako první přes všechny překážky dorazit na
vrcholek hory k cílovému praporku. PŘÍPRAVA HRY Před první hrou opatrně
vyloupejte žetony a herní plán rozložte doprostřed stolu. Každý hráč si
vezme figurku své barvy a položí ji na start. Žetony vybavení zamíchejte a
položte je lícem dolů poblíže herního plánu tak, aby na ně všichni
dosáhli. PRŮBĚH HRY Hru začíná nejmladší hráč. Hodí kostkou a posune
svoji figurku o příslušný počet bodů. Pokud hráč ukončí svůj tah na
barevném políčku, vykoná příslušnou akci popsanou níže. Na jednom
políčku může být více figurek. Hodí-li hráč šestku, hází ještě
jednou. Ukončí-li hráč svůj tah po šestce na barevném políčku, vykoná
příslušnou akci a pak teprve hází znovu.odné s barvou období) Klid, nic
se neděje. Ve hře pokračuje další hráč, který je na řadě. Akční
políčka Červené políčko se stanem: Je čas doplnit zásoby vybavení,
které se v horách bude hodit. Hráč si náhodně vezme jeden žeton
vybavení a položí ho před sebe lícem vzhůru. Pokud už žádné vybavení
není dostupné, nic si nebere. Hnědé políčko s ukazatelem: Ukazatel
pomůže najít správnou cestu. Hráč hází ještě jednou. Pokud na pole
vstoupí po šestce, hází ještě dvakrát. Žluté políčko s loďkou:
Vítr do plachet a hurá na vodu. Pokud hráč, který prochází přes toto
políčko vlastní žeton s loďkou, může si zkrátit cestu přes jezero po
modrých políčkách. Pokud žeton nevlastní, musí pokračovat po bílých
políčkách delší cestou okolo jezera. Žluté políčko s dalekohledem:
Vidět do dálky se hodí, urychlí to cestu. Pokud hráč má žeton
dalekohledu, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a v dalším tahu
pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, 1 kolo nehraje. Žluté
políčko s kompasem: Když znáte správný směr, tak se neztratíte. Pokud
hráč má žeton s kompasem, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a
v dalším tahu pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, hledá cestu a
1 kolo nehraje. Žluté políčko s čepicí: V čepici je v horách teplo.
Pokud hráč má žeton s čepicí, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a
v dalším tahu pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, musí se
zahřát cvičením a 1 kolo nehraje. KONEC HRY Vítězem se stává první
hráč, který dorazil do cílového pole s praporkem. Ostatní hráči mohou
dohrát, aby se určilo zbylé pořadí.
Obsahuje: • 1 herní plán • 21 žetonů vybavení • 6 figurek •
1 hrací kostka • 1 pravidla
Rozbalit celý popis Zabalit celý popis vrcholek hory k cílovému praporku. PŘÍPRAVA HRY Před první hrou opatrně
vyloupejte žetony a herní plán rozložte doprostřed stolu. Každý hráč si
vezme figurku své barvy a položí ji na start. Žetony vybavení zamíchejte a
položte je lícem dolů poblíže herního plánu tak, aby na ně všichni
dosáhli. PRŮBĚH HRY Hru začíná nejmladší hráč. Hodí kostkou a posune
svoji figurku o příslušný počet bodů. Pokud hráč ukončí svůj tah na
barevném políčku, vykoná příslušnou akci popsanou níže. Na jednom
políčku může být více figurek. Hodí-li hráč šestku, hází ještě
jednou. Ukončí-li hráč svůj tah po šestce na barevném políčku, vykoná
příslušnou akci a pak teprve hází znovu.odné s barvou období) Klid, nic
se neděje. Ve hře pokračuje další hráč, který je na řadě. Akční
políčka Červené políčko se stanem: Je čas doplnit zásoby vybavení,
které se v horách bude hodit. Hráč si náhodně vezme jeden žeton
vybavení a položí ho před sebe lícem vzhůru. Pokud už žádné vybavení
není dostupné, nic si nebere. Hnědé políčko s ukazatelem: Ukazatel
pomůže najít správnou cestu. Hráč hází ještě jednou. Pokud na pole
vstoupí po šestce, hází ještě dvakrát. Žluté políčko s loďkou:
Vítr do plachet a hurá na vodu. Pokud hráč, který prochází přes toto
políčko vlastní žeton s loďkou, může si zkrátit cestu přes jezero po
modrých políčkách. Pokud žeton nevlastní, musí pokračovat po bílých
políčkách delší cestou okolo jezera. Žluté políčko s dalekohledem:
Vidět do dálky se hodí, urychlí to cestu. Pokud hráč má žeton
dalekohledu, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a v dalším tahu
pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, 1 kolo nehraje. Žluté
políčko s kompasem: Když znáte správný směr, tak se neztratíte. Pokud
hráč má žeton s kompasem, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a
v dalším tahu pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, hledá cestu a
1 kolo nehraje. Žluté políčko s čepicí: V čepici je v horách teplo.
Pokud hráč má žeton s čepicí, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a
v dalším tahu pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, musí se
zahřát cvičením a 1 kolo nehraje. KONEC HRY Vítězem se stává první
hráč, který dorazil do cílového pole s praporkem. Ostatní hráči mohou
dohrát, aby se určilo zbylé pořadí.
Obsahuje: • 1 herní plán • 21 žetonů vybavení • 6 figurek •
1 hrací kostka • 1 pravidla
U našich hraček garantujeme kvalitu a bezpečnost.
Kategorie
Parametry produktu
EAN | 8590878623897 |
---|---|
Kód produktu | 5132-623897 |
Pohlaví | Unisex |
Věk od | 3 roky |
Kód licence | Disney |
Hmotnost | 45 g |
Produkt na baterie | NE |
Baterie součástí produktu | NE |
Příslušenství na baterie | NE |
Baterie součástí - příslušenství | NE |
BALENÍ Šířka | 0 cm |
BALENÍ Výška | 0 cm |
BALENÍ Hloubka | 0 cm |
Doporučujeme také zakoupit
Podobné produkty
Předpokládané doručení domů
- Osobní odběr Od úterý 30.04.
- Balíkovna Od úterý 30.04.
- Česká pošta - Balík Na poštu Od úterý 30.04.
- Česká pošta - Balík Do ruky Od úterý 30.04.
- GLS Od úterý 30.04.
- DPD Od úterý 30.04.
- PPL Od úterý 30.04.
- Geis nadrozměrná zásilka Od pondělí 06.05.
Ihned k odběru na pobočce
Přidat recenzi
Poslat přátelům